Czas

22.08.2013

***

Serca tętęnt słabością rumieńcem
spojrzeniem skierowanym w przeciwną stronę
Jeszcze czuję że przeszywasz moje plecy wspomnieniem
- Tych rozmyślań tytuł - "Co by było gdyby"

O swobodnej linii dotyku na policzku myślę
Niedorzecznie niestosownie
I o tym "co by było gdybym" stała się
Międzyuczuciowa

Dla mnie już zakazany jest Twój miękki głos
Jak wiesz, jak wiem, jak nie wiedzą inni
Nie rzuca się spojrzeń na pożarcie
wilkom tęsknoty

Jest
Coraz bardziej odczuwalny
Ciąg przerwanych połączeń
Nerwowych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zamieszkała w wersach

Moje zdjęcie
Jastrzębie-Zdrój, Śląskie, Poland
Martyna. Lat 21. Zawieram się w tekstach, które piszę. Bawię się dźwiękiem, ruchem i słowem, a życie serialowych bohaterów przeżywam intensywniej niż własne. Kiedyś w miliony gwiazd się rozsypałam, więc tak mi pozostało - to tu, to tam - czasem sobie żyję, czasem umieram. Dla zabawy. marykowalczyk@op.pl