Czas

10.09.2012

Gdybyś tylko wiedział

gdybyś tylko wiedział, że moje serce bije w rytmie miasta
gdybyś tylko wiedział
gdybyś tylko wiedział, że aniołów szukam w tych podłych czasach
gdybyś tylko wiedział

co powiedziałbyś, gdybyś wiedział, że
czasem tkliwą balladę grasz mi
na dobry sen
co powiedziałbyś, gdybyś wiedział, że
gdy wybija północ, ja modlę się
by tej nocy wyśnić Cię

bo ja zwyczajnie boję się
odpowiedzialności za swoje szczęście
bo ja znowu zgubiłam się
pomóż mi odnaleźć moje miejsce w świecie

gdybyś tylko widział jak snuję się w miejscach tak dobrze ci znanych
gdybyś tylko widział
gdybyś tylko słyszał tych parę słów mrokiem pisanych
gdybyś tylko słyszał
mnie

gdybyś tylko był
gdybyś tylko chciał
mogłabym ci wszystko dać

mogłabym ci wszystko dać

/(piosenka), próba zapisania myśli prościej, noc, 29/30 grudzień 2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zamieszkała w wersach

Moje zdjęcie
Jastrzębie-Zdrój, Śląskie, Poland
Martyna. Lat 21. Zawieram się w tekstach, które piszę. Bawię się dźwiękiem, ruchem i słowem, a życie serialowych bohaterów przeżywam intensywniej niż własne. Kiedyś w miliony gwiazd się rozsypałam, więc tak mi pozostało - to tu, to tam - czasem sobie żyję, czasem umieram. Dla zabawy. marykowalczyk@op.pl